Receptioniste: de eerste 3 gratis tips

receptioniste opleiding tom richmond training eerste drie tips

De eerste 3 gratis tips

  1. Noem de klant altijd minimaal 1x bij haar/zijn naam, dit geeft een persoonlijk gevoel waardoor de klant zich welkom voelt.
  2. Herhaal de reden waarom zij bellen: dit zorgt ervoor dat de klant zich begrepen voelt.
  3. Zeg met wie je doorverbindt (namen indien je weet met wie), daardoor krijgt jouw organisatie een menselijk gezicht.

 

Wil je hieronder je reactie geven?

4 gedachten over “Receptioniste: de eerste 3 gratis tips

  1. Hoi Tom,

    Dankjewel voor deze nuttige en actuele TIP. Ik heb deze direct doorgestuurd binnen onze organisatie. Ik kijk uit naar het vervolg!
    Hartelijke groet, Lia

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.