Een gast is op zoek naar een geschikte locatie. Voor een privé of zakelijke gelegenheid. Hoe zorgen u en uw medewerkers ervoor dat zij voor uw locatie kiezen? Wat is de beste aanpak aan de telefoon? Hoe voer je het intake gesprek? Wat maakt een rondleiding overtuigend? Wat maakt een offerte wervend?
Deze training voor medewerkers in zaalverhuur zorgt ervoor dat zij dit effectiever met een veel hogere conversie kunnen
Doelgroep training zaalverhuur
- Allen die (zoekende) gasten telefonisch of persoonlijk te woord staan met als doel hen een geschikte ruimte aan te bieden voor privé of zakelijke gelegenheden.
Programma training zaal verhuur
- een potentiële gast belt rond voor een geschikte locatie: telefoon etiquette, de magie van de klik en actief uitnodigen voor een eerste gesprek, kwali- en kwantificerende vragen stellen;
- het intake gesprek: inhoudelijk en commercieel de juiste vragen leren stellen;
- de rondleiding en presentatie van het plan van aanpak:het verzorgen van een wervende overtuigende rondleiding;
- de afronding: gaan we voor een offerte of kunnen we al een stap verder;
- de bijeenkomst zelf: laten zien wat echt toegewijd gastheerschap is;
- wat is ‘slim verkopen’? Hoe kun je de slagingskans maximaliseren;
- de nazorg: hoe borg je de opgedane ervaring voor eeeeuwig.
Aanpak training zaalverhuur
- Gezien het specifieke karakter altijd als persoonlijke training of bedrijfsintern
- Zie verder Aanpak | Waarin onderscheidt Richmond Training zich? Wat doen we nou belangrijk beter?
Andere geïnteresseerden keken ook naar Horeca training | Gastvrij meer omzet en meer fooi.