Evenemens 30 maart 2015 De Rijtuigenloods Amerfoort

Samenvatting sales workshop

Evenemens 30 maart

Acquisitie tips

  • “Een pad ontstaat door er op te lopen“: maak acquisitie tot een dagelijkse activiteit en dwing je voor 10.30 uur je 5 telefoontjes te hebben gedaan.
  • Bel om te beginnen al jouw cliënten na.
  • Mailen doe je periodiek om content te geven.
  • Vervolgens iedereen die je kent (familie, buren, schoolgenoten, sportclubs, netwerkverenigingen, kennissen, …).
  • Daarna begin je met jouw doelgroep die je natuurlijk messcherp hebt gedefinieerd: wie kan en wil jij echt gelukkig maken (en hebben ook geld …).
  • Begin op directieniveau, daar gaat GO NOGO snel, ‘afzakken’ kan altijd nog.
  • Doe slim je elevator pitch en maak hem niet moeilijker dan nodig. 4 stappen.
  • Vraag altijd om referrals.
  • ..

Onderscheidend zijn

  • Dingen doen die je concurrent ook kan maar niet wil doen.
  • Vraag cliënten waar je hen mee blij hebt gemaakt.
  • Of waar je hen blij mee kunt gaan maken.
  • Doe ongewone zaken voor je cliënten die jij wellicht overbodig vindt (ik vertelde je dat wij onze cursisten bellen voor hun favoriete lunch).
  • Menselijk contact is onbetaalbaar: denk na hoe jij dit kunt inzetten.
  • Voor de verkoop zijn we altijd actief, wat doe jij nadat de deal is gesloten.
  • Content is het sleutelwoord, geef weg en maak zo anderen gelukkig en hongerig naar meer meer meer
  • ..

Wil je bij de reacties weergeven waarin jij bij

  • acquisitie en
  • onderscheidend zijn

resultaten hebt gehad?

Een gedachte over “Evenemens 30 maart 2015 De Rijtuigenloods Amerfoort

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.