Acquisitie training

Nieuwe klanten winnen met deze super Acquisitie training

Wil jij soepel nieuwe klanten verwerven?

"Leuk en spannend en deze acquisitie training maakte mij commercieel veel sterker en ik haal nu gericht

Ben jij ook blij met de tips van Pitch als de brandweer en Stuur niks op! De DMU vraag is wat complexer en die ga ik voor je beantwoorden in de Acquisitie training. Ik beloof jou of jouw verkopers een geweldige leerzame training met als resultaat gericht en effectief nieuwe klanten winnen.

Doe je mee of laat je jouw mensen meedoen?

Wil je een in-company training?: klik dan op een van de button en vul jouw gegevens in, ik bel je, Tom Richmond

De beurstraining was zeer nuttig. 7,5.

Ina van der Noord – Gemeente Ede
“Een leuke training met een hands-on aanpak. Tom weet iedereen te enthousiasmeren voor het pitchen en verkopen. Met diverse werkvormen en een doordachte aanpak kan ik deze training aanbevelen aan iedereen! “
Simon Dijkshoorn – Goalkeeper BV – 8

“Ik heb bij Tom Richmond een 1 op 1 acquisitietraining gevolgd.

Vooraf werd ik al door Tom gebeld om e.e.a. door te nemen. Tijdens de training hebben weer heel veel ‘rollenspellen’ gedaan en aan de hand daarvan tips & tricks gekregen. Alles toegespitst op mijn bedrijf, dus direct in de praktijk toepasbaar. Dit was voor mij een waardevolle training.”

Duidelijke structuur training. Uitvoeren scenario’s (telf. gesprekken). Inleven in mijn bedrijf.

 

Marc van de Kaa – Gloseco Security Company – 10

We zitten in een stijgende lijn en hebben veel nieuwe klanten kunnen aantrekken en hierbij heeft jouw training een goede rol in gespeeld. Ik ben blij dat ik de trainingen heb gedaan! Ik heb de afgelopen maand zelfs 2 verkopers in de USA kunnen aannemen waarop ik de “Richmond” tactiek op toepas. Al met al ben ik tevreden.

Wilfred de Wit – Flowersonline

De training maakt enthousiast en is heel praktisch. 8.

Rob van der Noll – SEO

Een energieke en inspirerende cursus. 8-.

Carl Koopmans – SEO

Veel thumb rules die ik in praktijk kan gebruiken. Tom prikkelde ons goed om te DOEN en DURVEN. 8.

Viki Kocsis – SEO

Deze training geeft concrete handvatten om acquisitie te verbeteren. 8.

Guillaume Burghouwt – SEO

Kennis van zaken. Enthousiasme. Gedegen voor iedereen / toegesneden op behoefte. 8,5.

Rogier Lieshout – SEO

Meteen valt op hoe je in het verleden gesprekken voerde met een klant en hoe je deze training in praktijk kunt brengen. 8.

Tom Smits – SEO

Actieve benadering: je wordt gestimuleerd tot hardop denken en in praktijk brengen. 7,5.

Paul Bisschop – SEO

De vele praktijkvoorbeelden en expressionele manier van cursus. 8-.

Jurriaan Prins – SEO

Confronterend en leerzaam: twee passen terug om ‘business as usual’ te ontleden. 8,5.

Jarst Weda

Praktijk gerichte training met veel enthousiasme. 8.

Ward Rougoor – SEO

Het houdt je een spiegel voor wat je wel en niet doet bij acquisitie. 7,5.

Marco Kersten – SEO

Uitgebreide en intensieve training in een prettige setting. Middels oefengesprekken wordt heel duidelijk wat wel/niet werkt. De nadruk ligt op prettige en efficiënte communicatie. Daarnaast nuttige tips geleerd om valkuilen te voorkomen.

Margit Heine – Consultant at Ecomatters BV

Erg indrukwekkend eye opener Wat er in de praktijk dagelijks te zien is. Geeft je je goede handvatten om je telefonisch verkoop te vergemakkelijken. Erg aan te raden en het hierna toepassingen. Blijven gebruiken.

Adrie Gieskens – Sales bij Blue Groep

Heldere en gestructureerde training van Tom. Stapsgewijs zijn we door de materie heen gegaan met leuke oefeningen. Van andere trainingsdeelnemers krijg je waardevolle feedback en tips waardoor je de salespitch kunt aanscherpen en structuur kunt verbeteren. Door humor en energie van Tom ontstaat er een goede dynamiek in de groep!

Rob van Rijswijk – directeur Beewan

Een goede training met veel interactie. De beperkte omvang van de groep creëert een prettige sfeer en is ook prettig om met elkaar te leren en kennis uit te wisselen op een gezellige maar effectieve wijze.

Branko Jonker – Technisch verkoopadviseur bij Gebr. van’t Hek

Een salestraining die je weer helder maakt wat de do’s en dont’s in het acquisitie proces zijn. En je wordt ook zelf aan het werk gezet, training dus. Tom neemt je met zijn enthousiasme mee in deze snelkookpan.

Roald Plantinga – directeur Waypoint exhibitions

Tom bezit de ongewone vaardigheid om een o.a. kritische groep wetenschappelijke ondernemers op een luchtige wijze inzicht te geven hoe de zakelijke contacten te benutten!

Jeroen van der Leijé – Directeur Biqualys

Zelf heb ik meerdere trainingen van Tom mogen bijwonen. Medewerkers verlaten de training met nieuwe verkooptechnieken die bijdragen in hun ontwikkeling, motivatie en resultaat.

Raymond Bosboom – Marketing Manager SoftwareONE

Fantastische 1 op 1 training gehad. Persoonsgerichter kan niet. Op de juiste verbeterpunten werd dieper doorgegaan. Tom weet ook goed een spiegel voor te houden. Een hoop opgefrist en bijgeleerd. Tom bedankt. 10!

Albert van Engeland

Duidelijke uitleg van de stof en zeer praktijk gericht. Tom heeft interesse in wat er binnen het bedrijf speelt, je voelt je geen nummer in en met het bedrijf. Hierdoor is ook de cursus actueel en blijft de stof door voorbeelden en telefoongesprekken terug luisteren veel beter hangen. Tom verwoordt het leuk, is wel wat luidruchtig en daar is hij zich wel van bewust, maar dat houdt je wakker (;-). Leuke interactieve cursus waar je een spiegel voorgehouden krijgt. Echt een aanrader!

Wendy van der Meer

Professionaliteit als organisatie, telefoon etiquette, betere sales resultaten.

Ingeborg Verduijn

Tom weet als geen ander blokkades te doorbreken en vastgeroeste gewoontes los te peuteren, waardoor innerlijke groei en ontwikkeling open staan voor vernieuwing en herziening. Door de persoonlijke benadering en het open doch professionele karakter van Tom is het aangaan van deze training een daadwerkelijke openbaring en speciale aanvulling van zowel werk- als privéleven. Tom heeft het werkplezier en klantgericht werken een nieuwe dimensie gegeven.

Commercieel directeur (wilde anoniem)

Waarom deze training?

Wanneer je in de verkoop zit, is acquisitie een belangrijk onderdeel van jouw taken. Het benaderen en binnenhalen van nieuwe klanten. Geldt dat ook voor jou? Lees dan verder over de meest effectieve acquisitie training.

Nieuwe klanten binnenhalen is een vak apart. Het vereist moed (je weet niet hoe ze reageren), je weet niet wat te zeggen (als je ongetraind bent), wat is je doel en vooral: hoe zorg je dat jouw gesprek effectief is en er geen onnodige acties volgen (buitendienst die voor Jan met de korte achternaam naar de prospect toe gaat).
 
Kortom: absoluut zeer zinvol hier op te trainen.

En leer hoe je strategisch, slim en gestructureerd nieuwe business binnenhaalt.

Hoe kom je op een systematische en effectieve wijze aan nieuwe klanten? In deze training leer je dit alles. Op de bekende praktische wijze van Richmond Training. Voor wie meer nieuwe klanten wil binnenhalen en dat via een continu systeem.

 

Hoe ziet de Acquisitie training er uit?

Inhoud, doelgroep en achtergrond

Programma - wat ga je leren?

  • marketing: wie zijn onze klanten en vooral: hoe kom ik in contact met ze;
  • wat is de meest effectieve manier voor continue acquisitie, met de AVG in het achterhoofd en alles Strategisch en Slim aanpakken de meest succesvolle wijze van nieuwe cliënten blij kunnen maken;
  • voorbereiding op het eerste gesprek per telefoon, hoe kom je achter de contactpersoon;
  • hoe kom je vlotjes langs de telefoniste in 3 simpele stappen;
  • de management assistente: hoe maak je vrienden en kom je bij je contactpersoon? 5 logische stappen. Het antwoord op “waar gaat het over?”;
  • de enige elevator pitch die wel werkt, volg deze 4 stappen en je krijgt je bezoekafspraak;
  • krachtig overkomen vanuit DER, laat niet met je sollen;
  • the Challenger sale bij de cold call: dit wordt knallen;
  • hoe zorg je ervoor dat je afspraak zinvol wordt, een kijkje het de meest relevante commerciële parameters: de 8B’s.

Voor wie is deze training?

De acquisitie training is voor allen wiens het taak het o.a. is om nieuwe klanten te werven. F2f of telefonisch.

  • account executives
  • account managers
  • acquisitie
  • adviseurs
  • advocaten
  • binnendienst verkoper
  • commercieel directeur
  • dga (directeur groot aandeelhouder)
  • new business
  • ondernemers
  • onderzoekers
  • sales managers
  • verkopers
  • zzp’ers

Niveau van de training.

De acquisitie training stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startende verkoper dan krijg je andere tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je langer in de verkoop zit.

In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de acquisitie training zeker haalt.

 

tom richmond richmond training acquisitie training

Wanneer, €, waar en hoe laat?

Wat is de investering?

De investering is slechts €497 ex. 21% btw, inclusief:

  • webintake
  • catering de hele dag
  • wifi
  • samenvatting vooraf zodat we meer tijd hebben om te oefenen
  • telefoon na drie maanden om jouw vorderingen en eventuele vragen te beantwoorden
  • certificaat

Locatie

Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft

Zie de route en verdere info.

Werktijden

Ik ga slim met jouw kostbare tijd om, dus je rijdt na de files!

11.30 uur ontvangst
11.58 - 19.00 training

Met lunch en snack voor vertrek.

 

Ja, ik doe mee Tom

Aanmelden

Kom eens praten

Ik nodig je uit Tom

Deelnemers

De maximale groepsgrootte is zes (!) deelnemers, dus je krijgt voldoende de kans om jouw specifieke vragen te stellen en vooral: te oefenen met prospectgesprekken, waardoor je de vertaalslag naar jouw praktijk meteen maakt.

Na deze Acquisitie training

  • bel jij fluitend naar prospects, want je weet wat en hoe te zeggen en kent reacties;
  • kom je soepel langs de telefoniste;
  • krijg je meteen een klik met de management assistente die jou met plezier verder helpt;
  • krijg je een authentiek gesprek met jouw prospect, zie je kans hem of haar te prikkelen en een zinvolle bezoekafspraak te maken.

En nog veel meer.

Stuur niks op!

by Tom | 1 maart 2018 | Acquisitie, B2B, Ondernemers, Verkooptraining
Stuur niks op! Accelereer jouw geloofwaardigheid en conversie Als...
Lees verder

Pitch als de brandweer

by Tom | 14 februari 2018 | Acquisitie, B2B, Inspiratie, Ondernemers, Verkooptraining
De meest overtuigende en juiste Elevator pitch 4 stappen...
Lees verder

Wat vertellen voeten?

Gisteravond gaf ik een salespresentatie. De receptioniste Daniëlle ontving...
Lees verder

Retail verkooptraining: Wat doe jij met E-mail Marketing?

by Sjoerd Richmond | 26 september 2014 | Acquisitie, Inspiratie, Retail
Tegenwoordig hebben we zoveel Social Media om ons heen...
Lees verder

B2B verkooptraining: Zo kom je slim aan prospects

by Tom | 23 april 2014 | Acquisitie, B2B
De meest effectieve manier om aan prospects te komen?...
Lees verder

Succesvol onderhandelen? Draag rode kleding.

by Tom | 30 maart 2011 | Acquisitie, B2B, Communicatie, Retail
Mensen die rode kleding dragen presteren beter bij een...
Lees verder

2 gedachten over “Succesvol onderhandelen? Draag rode kleding.

  1. Leuk stukje. Het is absoluut waar, het werkt echt. Mensen onthouden je ook langer als je iets roods draagt.
    Rood is ook de kleur van de liefde…. dus wellicht wordt je “tegenstrever” wel een beetje verliefd op je als je iets roods draagt. Daarom geeft hij of zij dan eerder toe. Om te “behagen”.
    En die rode onderbroek van jou Tom, nee daar ben ik niet zo in geïnteresseerd. Alvast een mooi 2016 gewenst en denk om rode vuurpijlen. Die zijn het gevaarlijkst!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.