Nodig en nuttig, wanneer en waar?
Algemeen
- voor alles zorgen we, je ontvangt een map, schrijfmateriaal en de link naar de samenvatting na iedere sessie;
- volledige zorg voor de inwendige mens, start met croissant, hele dag verse koffie, thee, regelmatige versnaperingen en uitgebreide lunch;
- kleed je passend bij je functie;
- de sfeer in de training is leuk en leerzaam;
- graag voor je registratie en diploma een legitimatie bewijs meenemen;
- we doen op een prettige manier oefeningen, waardoor je het getrainde meteen kunt oefenen.
Data
Alle woensdagen:
- 28 februari
- 21 maart
- 20 juni 2018
Locatie
Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft
Programma
- Opnemen volgens moderne en effectieve telefoonetiquette.
- Integraal aankondigen waardoor medewerkers de klanten sneller van dienst kunnen zijn.
- De enige juiste wijze om de terugvallijn aan te nemen en je kundig overkomt.
- Elke beller en bezoeker een super ervaring te bezorgen.
- Verkopers vriendelijk en beslist tegen te houden.
- Collega’s die zich niet netjes afmelden zo aan te spreken zodat zij dat vanaf nu wel doen.
- De perfecte gastvrouw te zijn.
- Klanten gaan over je ongekend positief rondpraten.
En nog veel meer!
Klik hier voor het programma van uur tot uurWerktijden
09.00 uur ontvangst
09.28 - 16.00 training
Halverwege een gezonde lunch en de hele training verrassende hapjes.
Voorbereiding
- gesprek met je leidinggevende en HR (personeelszaken) om je doelstellingen te bespreken en vast te leggen;
- wil je hier voor jouw diploma jouw persoonlijke gegevens invullen;
- wil je bij de comments jouw belangrijkste doelstellingen opschrijven?