Receptioniste opleiding training
Zo word jij de perfecte professionele receptioniste telefoniste
Testimonials
Dat ik heel veel geleerd heb en meer zelvertrouwen heb gekregen
Veel meer zelfvertrouwen en steviger in mijn schoenen sta:
Sandra Djaitie Bahadoer, Gemeente Rotterdam, Roteb, 8
Door het enthousiasme waarmee de training wordt gegeven, wordt je vanzelf ook enthousiast. Ook de locatie en de catering verdient een compliment
Ik zin krijg om mijn werk te verbeteren en ook handvatten krijg waarmee ik dit kan doen.
Annelies Linssen, Olympic Fruit B.V., 9
Ik bewust ben geworden van mijn handelen, wat mijn positieve kanten zijn en waar ik aan moet werken. En dat allemaal met veel humor.
Ik nu zelfverzekerder ben en beter in mijn werk ben.
Syvie Doekhi, kinderopvang Skar, 9
Ik raad iedereen voor Tom Richmond te kiezen, voor een professionele manier van cursus ontvangen.
Ik nu veel steviger in mijn schoenen sta.
Hanny Eielts, Gemeente Rotterdam, Roteb, 8
Je veel bevestiging krijgt, je oefent in een veilige en sfeervolle omgeving en omdat je ook daadwerkelijk in de praktijk merkt dat alle tips en adviezen profijt opleveren bij de telefoongesprekken.
Tom’s enthousiasme heel (hartstikke super ontzettend) aanstekelijk is.
Erica Broadribb, Vers Direct Nederland, 9+
Je bewust met je vak bezig bent en je bewust wordt van wat je eigelijk doet. Op een leuke manier wordt gegeven door Tom. Er naar gestreefd wordt het beste uit jezelf te halen.
Ik een positiever zelfvertrouwen heb gekregen!
Willy Klijn, Gebr. van ‘t Hek, 8
Je na deze training zelfverzekerder bent en meer bewust van je vak.
Ik zelfverzekerder ben geworden en nu goed weet hoe ik met bepaalde situaties om moet gaan.
Astrid de Kok, keurslager Warmenhoven, 8
Je wordt je goed bewust van je taalgebruik en hoe je dit kan verbeteren door bepaalde woorden niet te gebruiken of andere woorden te kiezen. Je krijgt met de training een goede gespreksstructuur waarmee je altijd uit de voeten kunt.
Ik me veel bewuster ben van m’n gesprekken en hoe te verbeteren.
Lianne Schouten, Alconlabs, 8,5
Op een spontane en ‘amikale’ manier een opleiding volgt en professioneler en zelfverzekerder uit de cursus komt.
ik ga nu professioneler met klanten om en ben zelfverzekerder geworden.
Elma Schoonewil, Gemeente Rotterdam, Roteb, 9
“Ik wist niet dat ik na 15 jaar ervaring nog zo veel kon leren, dank je Tom!”
Waarom deze training?
Jij als moderne receptioniste wordt steeds belangrijker in klantcontacten. Want wanneer wij menselijk contact hebben moet het gewoon goed zijn. Etiquette, omgangsvormen, effectiviteit en vooral representativiteit. Natuurlijk doe je het op jouw beste manier, maar tijden zijn veranderd en zo ook communicatie vormen.
Wil je weten hoe je jezelf eenvoudig kunt verbeteren en met veel meer plezier je werk kunt doen, lees van verder.
Hoe ziet de Receptioniste training er uit?
Inhoud, doelgroep en achtergrond
Programma - wat ga je leren?
- Opnemen volgens moderne en effectieve telefoonetiquette.
- Integraal aankondigen waardoor medewerkers de klanten sneller van dienst kunnen zijn.
- De enige juiste wijze om de terugvallijn aan te nemen en je kundig overkomt.
- Elke beller en bezoeker een super ervaring te bezorgen.
- Verkopers vriendelijk en beslist tegen te houden.
- Collega’s die zich niet netjes afmelden zo aan te spreken zodat zij dat vanaf nu wel doen.
- De perfecte gastvrouw te zijn.
- Klanten gaan over je ongekend positief rondpraten.
En nog veel meer!
Klik hier voor het programma van uur tot uurVoor wie is deze training?
De receptioniste opleiding is voor iedereen die als eerste contact heeft, zowel telefonische als aan een balie, met klanten, burgers, patiënten, enz.
Wat is het niveau?
De Receptioniste training stemmen we af op het niveau van de deelnemers. Ben je een startend dan krijg je andere 'tegenspelers' in de oefengesprekken dan wanneer je al wat langer dit werk doet.
In alle gevallen geldt, dat je 100% individuele feedback en tips ontvangt, waardoor jij jouw doelstellingen voor de receptioniste training zeker haalt.
Wanneer, €, waar en hoe laat?
Data
Klik meteen om te kijken wanneer we beginnen
Wat is de investering?
De investering is slechts €1272 ex. 21% btw voor drie (!) dagen, inclusief:
- webintake
- catering alle dagen
- wifi
- info vooraf zodat we meer tijd hebben om te oefenen
- samenvattingen
- telefoon na drie maanden om jouw vorderingen en eventuele vragen te beantwoorden
- diploma
Locatie
Richmond Training BV
Wilhelminalaan 141
2625 LH Delft
Werktijden
09.00 uur ontvangst
09.28 - 16.00 training
Halverwege een gezonde lunch en de hele training verrassende hapjes.
Ja, ik doe mee Tom
Aanmelden
Kom eens praten Tom
Ik nodig je uit
Deelnemers
De maximale groepsgrootte is zes (!) deelnemers, dus je krijgt voldoende de kans om jouw specifieke vragen te stellen en vooral: te oefenen met gesprekken, waardoor je de vertaalslag naar jouw praktijk meteen maakt.
Met diploma!
- wanneer je het getrainde goed beheerst en in praktijk brengt, ontvang jij een diploma;
- zie afspraken voor het diploma over de te nemen stappen die leiden tot je diploma.
Na deze Receptioniste training
- neem jij telefoongesprekken aan volgens moderne en effectieve telefoonetiquette;
- ervaren klanten gesprekken met jou als een feest en WOW!;
- houd je soepel opdringerige verkopers op afstand;
- ontvang jij gasten als een ware gastvrouw;
- weet jij collega's vriendelijk doch dringend aan te spreken op niet gewenst gedrag (bijv. niet afmelden als zij langer van hun werkplek zijn en nog meer ...);
- weet jij elk klantcontact tot een feest te maken;
- weet je klachten en wellicht agressief gedrag te beteugelen en van je rug te laten glijden;
- ga jij met veel meer plezier naar jouw werk;
- is iedereen binnen jouw organisatie nog meer tevreden over jou!
En nog veel meer.